Meny
- Kontaktinfo
- Vedtekter
Styremøter
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
- Årsmøter
Historie
- Huskalender
- Reolplasser
- Organisasjonsplan
2016-11-24 Styremøte
Til stede:Mari, Eirin, Per-Erling, Pål, Frode, Eirik, Rachel, Andreas
|
Tema |
Ansvarlig |
Status |
Vedtak/oppfølging |
Sak 1 |
Medlemssystem |
Erik/Frode |
Ingen krav ennå at vi bruker KlubbAdmin, men vi må ha et oppdatert medlemssystem innen utgangen av året. · Har sjekket hvilke systemer som er kompatible med KlubbAdmin · Seks systemer, men de fleste hadde vesentlige svakheter sett opp mot vårt behov · WebOrg og 123Klubb er de eneste som var aktuelle å se nærmere på. o 123Klubb har en dårlig løsning for arrangementer o Har fått en demo av WebOrg (Frode/Erik) · Sjekket ut funksjonalitet på å filtrere medlemmer på ulike egenskaper. §WebOrg håndterte dette greit · Frode og Erik anbefaler likevel å avvente innkjøp av nytt system. Inntil videre er det mulig/tillatt å bruke dagens løsning med å oversende medlemsdata som et uttrekk (excel) fra dagens system o De systemene som finnes på markedet virker fortsatt relativt uferdige. Kan være greit å vente med konvertering til alternativene til dagens løsning har bedre funksjonalitet og integrasjon mot KlubbAdmin o Nytt system medfører at vi også må konvertere hjemmesidene til klubben - arbeidskrevende |
· Erik sender ut en epost og ber alle medlemmer om å sjekke at medlemsinfo er korrekt. · Kjører ut medlemsliste i starten av desember for oversending til Idrettsforbundet. · Vi beholder dagens system inntil vi må konvertere. |
Sak 2 |
Reolåret |
Pål |
· To sykemeldinger (fått aksept) · Tre har ikke registrert turer · En hadde en tur for lite (anses som svikt i registrering) · Ett tvilsomt ført reolkort · Reglene rundt reolene er litt utydelig og ikke lett tilgjengelig · Greit å få presisert føringene · En tur er kun en tur på reolkortet uavhengig av lengden av turen o Kun turer fra klubbhuset. · Eventuelle endringer og presiseringer av reolreglene må tas på årsmøtet |
· Pål lager utkast til en årsmøtesak med fokus på presisering av reglene |
Sak 3 Eventuelt |
Østmarkneset |
Mari |
· Har hatt overtakelsesbefaring · Kommunen skal være behjelpelig med kontainer for rydding · Snø kan være et problem · Ladekaia skal ha ryddet bort sitt · Nytt kart for området · Vann må hentes fra en kum eller fra restaurant o Best å ta fra kum (hjørne mot nord/vest) o Mulig å bygge toalett/dusj/garderobeboks · Deler kostnader 50/50 med fridykkerklubben · Avventer avtale om bruk av badstue med fridykkerklubben til vi har kommet på plass på Østmarkneset |
|
|
HMS |
Frode |
· HMS erfaringskort snart klar for uttesting · Frode trykker opp en del kort til testing · Per-Erling er snart klar for å begynne å skrive en HMS-plan |
|
|
Kvalitetsutvikling |
Per-Erling/Andreas |
· Primært (foreløpig) for aktivitetsledere ++ (hav) · Egenutvikling er primærfokus for å motivere til å gi mer tilbake til klubben o Årshjul o Egenutvikling · Teknikk/Ferdigheter o Tur og kurslederutvikling · Erfaringsutveksling o Tematiske kvelder · Førstehjelp/Kajakkrelaterte skader · VHF · Navigasjon · Dratt i gang av Håvard |
|
|
NPF-Regionmøte |
|
· 6/12 · NPF går gjennom litt om klubbutvikling · Er en møteplass mellom klubber i regionen og NPF |
|
|
Dyreliv og strømforhold til Trondheimsfjorden |
Frode |
· Det planlagte møtet i 2016 ble avlyst. · Frode har fått tak i en ny aktuell innleder |
Prøver å få på plass et møte til våren 2017 |
|
Styre- og årsmøtedato |
Mari |
·15/12 siste styremøte før jul · Kort møte og en tur på Lilleskansen · 19/1 første styremøte 2017 · Budsjett 2017 + saker til årsmøtet initiert fra styret. · Årsmøte i februar · Saksliste må sendes ut en uke før årsmøtet (9/2) · Må ha et styremøte (senest 9/2)i forkant av at saksliste og årsmøtepapirer sendes ut
|
Dato for årsmøte: 16/2 |